Aquest projecte neix de la convicció que les activitats extraescolars no només han de complementar l’ensenyament en l’aula, sinó també enriquir l’experiència educativa dels estudiants, fomentant el seu creixement personal, social i emocional de manera integral.
Crearem un entorn d’aprenentatge vibrant i estimulant, separant als grups en comunitats, on els participants puguin créixer, aprendre i prosperar de manera integral.
Descobreix les noves activitats: Esports en moviment, Ments creatives, Anglès en acció i Ritme fusió!
Entenem l’educació no formal com un espai d’educació en valors, un temps de creixement personal, creatiu, d’aprenentatge i de diversió.
Descobreix el Món de les Activitats Extraescolars: Potenciant l’Aprenentatge Més Enllà de l’Aula.
A +Klleure creiem fermament en enriquir l’experiència educativa més enllà de les parets de l’aula. El nostre compromís amb l’excel·lència educativa es reflecteix en la nostra àmplia gamma d’activitats extraescolars dissenyades per inspirar, motivar i potenciar el desenvolupament integral de cada estudiant.
Les activitats extraescolars són molt més que simples passatemps; són eines poderoses que complementen el currículum acadèmic i enriqueixen el creixement personal dels nostres estudiants. Des dels esports fins a l’art, la música, els idiomes i la tecnologia, les nostres opcions d’activitats extraescolars estan dissenyades per satisfer una varietat d’interessos i habilitats.
Minecraft Education és una eina educativa que utilitza el popular joc Minecraft, per crear
experiències d’aprenentatge basades en el joc, desenvolupant la creativitat i plantejant
experiències de col·laboració i resolución de conflictes.
1. Fomenta la creativitat i la imaginació
2. Desenvolupa habilitats de resolución de problemas i pensament crític
3. Ajuda els infants a treballar en equip i col·laborar amb altres estudiants
4. Millora la capacitat dels infants per seguir instruccions i prendre decisions
La generació Z a la que pertanyen els infants, és nativa digital. Tot això afavoreix una relació natural i fluida amb les TIC. Però no és el mateix ser un consumidor intuïtiu que convertir el nostre alumnat en un creador actiu.
Pretenem promoure el desenvolupament de competències com la creativitat, pensament crític o treball en equip gràcies a les activitats i reptes que es plantegen amb les TIC, fomentant dinàmiques grupals en un entorn de treball segur.
Aprendrem a utilitzar un programa de disseny en 3D i després imprimirem els projectes que
haguem desenvolupat amb una impressora 3D.
Introduir els infants el disseny 3D té molts beneficis:
1. Fomenta la creativitat i la imaginació. Permet crear qualsevol cosa que puguin imaginar,
donant-los la llibertat d’explorar la seva creativitat i imaginació
2. Desenvolupa habilitats de resolución de problemes
3. Millora la comprensió espacial.
Actualment els nens i nenes són grans consumidors de tecnologia i amb l’scrach es converteixen en productors.
Aprendre scrach no és un fi, sinó un mitjà per potenciar certes habilitats com el pensament sistemàtic i el pensament lògic.
Amb aquesta activitat desenvoluparan habilitats mentals mitjançant l’aprenentatge de la programació sense necessitat de saber programar.
Una habilitat molt important que necessiten adquirir els nens avui dia és aprendre a escriure bé amb un teclat. Els ordinadors estan a l'ordre del dia en les nostres vides i, fins i
tot, els deures es realitzen en moltes ocasions amb aquest mitjà. Per això, aprendre mecanografia els resultarà molt útil, no sols durant l'època escolar, sinó per a tota la seva
vida.
Els experts recomanen que comencin l'aprenentatge en aquest àmbit entre els 8 i 10 anys.
A aquesta edat, els nens tenen suficient destresa manual, ja saben llegeix i escriure i, a més, compten amb una gran capacitat de memòria.
Els nostres infants són natius digitals de la nova era i per això l'ideal és ensenyar-los a utilitzar correctament les noves tecnologies.
L'objectiu és dotar de comptencies digitals als participants i
mostra-lis d'eines perquè dominin el seu entorn virtual que els acompanyarà al llarg de la seva vida educativa i profesional.
Es treballaran continguts com Windows, optimització del correu electrònic, aplicacions d'àmbit educatiu, eines de Google Drive, Canva...
Iniciem als nens i nenes a la dansa clàssica i creativa, aprofundint en el treball corporal, espaial i postural. Introduim aspectes tècnics sempre des d’una basant lúdica.
Amb aquesta activitat els nens i nenes fan coreografies pensades i estructurades per a cada edat i evolució psicomotriu, segons cada etapa. Aprendran coreografies amb diferents estils de música i ritme.
Aprendran exercicis específics per treballar la flexibilitat, la coordinació, l’equilibri i l’expressió corporal. Els ajudarà també a enfortir els músculs; millorar la memòria i la coordinació amb el grup; corregir males postures que puguin adquirir en el futur, i ser més conscients de si mateixos i del seu propi cos.
La dansa clàssica és una de les disciplines més antigues i dóna una base sòlida per ballar totes les altres danses. A les nostres classes, els infants aprofundiran en el treball corporal i espacial des d’una basant lúdica.
Amb aquesta activitat les nenes i nens s’iniciaran al pilates i treballaran la flexibilitat, la coordinació, l’equilibri i la concentració per a millorar aspectes físics i educar el cos per un futur.
Amb l’acroioga fomentaran la connexió entre els companys, a través del joc, la imaginació i la interacció. Aprendran postures de ioga en parelles i poc a poc s’introduiran elements d’acrobàcia.
El ioga és una activitat recomanada per a tots els nens i nenes. La recerca de l’equilibri i l’harmonia constitueix una bona base perquè en el futur gaudeixin d’una vida adulta alegre i saludable. Tant per al nen inquiet o actiu com per al tímid o vergonyós, el ioga ajuda a canalitzar la seva energia i reafirmar la seva autoestima.
Plantegem aquesta activitat des de la basant lúdica com a contingut principal, ja que facilita un entorn favorable per a l’aprenentatge i predisposa i motiva activament als nens i nenes. L’objectiu és despertar el plaer per l’expressió i la creativitat aconseguint que s’alliberin de perjudicis i/o timideses.
Es treballen les tècniques corporal i vocal, i les d’interpretació basades en la improvisació per dur a terme una obra amb tot el grup. L’objectiu final és conèixer diferents eines musicals i teatrals tot fent ús d’una dinàmica de treball i d’esforç personal i emocional actiu.
Prenent com a partida un bagul màgic, els petits gaudiran a cada sessió d’una activitat sorpresa. L’activitat els introdueix en el món del teatre, l’expressió corporal, creativa i plàstica d’una forma lúdica i engrescadora.
Amb aquesta activitat desenvoluparan diferents capacitats com planificar, organitzar-se, mesurar ingredients, combinar textures… i alhora treballaran en equip i els educarem per tenir uns bons hàbits alimentaris. Al final de cada trimestre s’emportaran a casa un receptari per cuinar amb els pares allò que han après.
És un bon moment per a aprendre i començar a desenvolupar les seves principals habilitats intel·lectuals i motrius a partir de la música. Es treballaran cinc aspectes fonamentals: la cançó, l’audició, el prellenguatge, el joc rítmic i la dansa-motricitat.
Aquesta activitat engloba tècniques que permeten als nens i nenes a aprendre a tocar aquest instrument tan cultural, desenvolupant així capacitats d'expressió, sensibilitat, memòria i comunicació, a més de fomentar la seva àrea més creativa.
Ajudarem als nens i nenes a interioritzar una sèrie de procediments d'aprenentatge per
aconseguir el major rendiment possible, com planificar els estudis mitjançant un calendari,
establir les pautes d'estudi com la prelectura, anotacions al marge, subratllat de les idees
principals, lectura d'estudi de repàs, resum del contingut, esquema gràfic per memoritzar
visualment i memorització.
Conjuntament amb els centres escolars, partim de les necessitats específiques que té cada
alumne, intervenint sobre les dificultats d'aprenentatge, així com sobre les actituds i
aptituds i la relació existent amb la resta d'infants i joves, a través de la motivació i treball
diari, per millorar el seu rendiment i currículum escolar.
L’alumnat d’infantil manifesta gran interès envers les activitats d’aprenentatge que giren al voltant de la literatura infantil, les cançons, les danses, el món de la representació teatral, les titelles… Aquests elements són indispensables dins la nostra programació. La immersió és la millor manera de donar els primers passos en l’adquisició d’una nova llengua, per això, volem que les nenes i nens aprenguin l’idioma de manera natural i lúdica.
Dirigides a nens i nenes d’infantil i primària, les nostres classes d’anglès tenen com principal objectiu facilitar l’aprenentatge de la llengua de forma personalitzada i en petits grups.
Dissenyem els nostres materials amb l’objectiu d’oferir als alumnes una manera d’aprendre anglès de forma divertida, mitjançant el joc, la conversa, fitxes de suport, materials interactius, etc.
Partim d’un nivell inicial, que permet als nens i nenes adquirir vocabulari bàsic i expressions gramaticals ràpidament, i anem progressant segons el nivell del grup i dels infants que en formen part.
La nostra activitat extraescolar Play English és guiada per uns personatges amb característiques úniques, recreant una història relacionada amb la cura del medi ambient.
El nostre material fa desenvolupar la imaginació, creant mons paral·lels i habilitats sorprenents.
CICLE INFANTIL (P3-P5)
Boo és un àlien molt divertit i compromès amb el seu planeta. La seva ciutat és molt peculiar i els seus habitants són molt alegres i divertits
En aquest planeta la col·laboració, la solidaritat, el valor pels seus habitants i l’alegria inunden tots els espais i activitats
En les nostres classes transmetrem els valors d’en Boo i els seus amics, que són fomentar el valor de la companyerisme i el sentit de comunitat. Aquest es el personatge dels cursos P3 a P5
L'alumnat d'infantil manifesta gran interès envers les activitats d’aprenentatge que giren al voltant de la literatura infantil, les cançons, les danses, el món de la representació teatral, les titelles... Aquests elements són indispensables dins la nostra programació. La immersió és la millor manera de donar els primers passos en l'adquisició d'una nova llengua, per això, volem que les nenes i nens aprenguin l'idioma de manera natural i lúdica.
La nostra programació segueix la línia lúdica a les seves classes per tal de desenvolupar la competència comunicativa dels alumnes en la llengua anglesa i introduir-los en el seu anàlisi potenciant l'ús creatiu. La llengua vehicular és en tot moment l’anglès. Els objectius es desenvolupen en un clima participatiu i engrescador. Mitjançant activitats didàctiques molt variades, desenvolupen habilitats lingüístiques.
L’objectiu d’aquesta extraescolar és augmentar les destreses d’expressió oral i escrita en aquesta llengua. Actualment, saber-se comunicar amb fluïdesa és fonamental per ser competent en llengua, i aconseguim que els nens i nenes parlin i desenvolupin aquestes habilitats a través del joc, el treball en parelles i role-plays, o les notícies d’interès.
Consta d’una metodologia pròpia de treball, en la qual convertim divertits jocs esportius en una perfecta eina per aprendre l’anglès.
Els nostres principals objectius és que millorin el desenvolupament motor i que es diverteixin aprenent una llengua d’una manera lúdica.
En aquesta activitat, els infants realitzaran manualitats que els permetrà expressar-se i donar via lliure a la seva creativitat a través d’activitats divertides i utilitzant recursos diversos i materials reciclats.
Els nens i nenes podran aprendre diverses tècniques artístiques com el dibuix, la pintura, l'aquarel·la, l'escultura o el collage. Està pensada per iniciar-se en l'art desenvolupant la creativitat i la motricitat fina d'una forma divertida i enriquidora.
Aquesta activitat engloba diferents propostes d'experimentació, creativitat i joc, emmarcats en la màgia de la llum. La llum atrau de forma natural als infants, i causa aquest efecte màgic, que permet viure i sentir la transformació i reacció dels materials i objectes, sota la influència de la llum ultraviolada.
Amb aquesta activitat els nens i nenes aprenen a desenvolupar la seva curiositat i imaginació per crear els seus propis dissenys, fer els patrons i cosir les seves pròpies creacions: roba, accessoris, bosses, motxilles… Amb aquest taller desenvolupen la motricitat fina de manera pràctica, agradable i divertida.
És un magnífic entrenament mental, ja que potencia en els petits multitud d’habilitats relacionades amb les matemàtiques, la lectura, la capacitat de concentració o la creativitat.
EXPERIMENTA, CREA I JUGA.
És una activitat adreçada a tots aquells nens i nenes que tinguin curiositat i interès per la ciència i els experiments. Potenciem l’aprenentatge a través de l’estimulació, el pensament lateral i la creativitat.
Aquestes activitats extraescolars contribueixen a fomentar hàbits saludables a través de la pràctica de l’esport. Gràcies a la seu fort component educatiu, propicien valors d’amistat, companyonia, afany de superació i respecte a les regles del joc.
És una proposta de treball corporal que estimula la consciència corporal, l’adquisició d’habilitats motrius bàsiques i més complexes. També dóna la oportunitat d’establir nous vincles afectius amb els companys, agafar més seguretat i confiança en un mateix, i potenciar el desenvolupament cognitiu. Es tract d’una eina excepcional per afavorir el creixement armònic dels infants.
Amb aquesta activitat no sols aprenen la tècnica especifica d’aquest esport sinó que també treballem uns valors força oblidats en l’actualitat com són el respecte, la tolerància, la humilitat i la disciplina. La pràctica del taekwondo exigeix concentració i educa en la disciplina.
Patinar augmenta la coordinació, l’equilibri, el sentit espacial, els reflexos i contribueix positivament al desenvolupament motriu dels nens i nenes. A més, aprendran a desplaçar-se amb els patins i a fer les figures artístiques caracteritzades d’aquest esport.
Aquesta activitat té com a objectiu ensenyar
el tennis d’una manera lúdica i formativa.
Incidim en el desenvolupament dels alumnes
perquè aprenguin a treballar en grup i
mostrar respecte envers els altres jugadors i
inculcar valors com l’esforç, la companyonia i
el joc net. Desenvolupem les habilitats
físiques i coordinatives dels nens, així com el
domini del seu cos.
Per poder desenvolupar aquesta activitat a la
vostra escola necessitem una pista asfaltada..
L'escola Carles Inglés aportarà tot el material
necessari per a poder portar a terme l'activitat
Les classes estan dirigides a alumnes de P4 a
6è de primària. Els grups es formen a partir de
l’edat i el nivell dels jugadors perquè cadascú
pugui treballar les seves habilitats de la millor
manera. A banda dels entrenaments, l'escola
de tennis Carles Inglès, al llarg de l’any,
organitza diferents activitats i tornejos interns
de caps de setmana per poder practicar i viure
el tennis de molt més a prop al Club Tennis 5
Ponts.
Eduquem i formem a través de la realització de projectes, sempre amb base tecnològica. Mitjançant el desenvolupament de les nostres activitats ensenyem als nostres alumnes com la tecnologia pot i ha de ser usada per a millorar el seu propi aprenentatge.
A TbKids dissenyem tots els nostres projectes, continguts i activitats des del convenciment que els nens/es d’avui són ràpids i saben de manera innata i intuïtiva adaptar-se a les noves tecnologies en edats primerenques i, per tant, desenvolupen les seves capacitats cognitives de manera diferent als plantejaments de mètodes i sistemes més tradicionals.
A més, el nostre mètode TbKids inclou elements de ludificació en totes les sessions perquè l’aprenentatge sigui amè i dinàmic. El mètode TbKids fomenta el desenvolupament de les competències que seran més necessàries per als nostres alumnes, tant en la seva etapa escolar com en el seu futur professional, així com les vocacions científiques sense dependre del gènere.
L’objectiu és que els nens/es aprenguin i gaudeixin al màxim dels valors que ofereix ser tecnològicament creatiu.
Realitzem projectes de base tecnològica a través d’un aprenentatge col·laboratiu i cooperatiu.
Realitzem projectes de base tecnològica a través d'un aprenentatge col·laboratiu i cooperatiu. TbKids realitza els projectes molt personalitzats segons les inquietuds i necessitats de cada centre. Activitats dissenyades per a infantil, primària, secundària i batxillerat. En l'actualitat
treballem en escoles públiques, privades i concertades.
TechnoLab – Robòtica i codificació (P4 i P5): Tecnologia creativa i moviment intuïtiu
Robòtica i programació – (Primària i ESO): Ciència i creativitat s'uneixen per a dissenyar un prototip i donar mobilitat al mateix a través de la programació “Imagina, crea i programa”
Projectes TechnoPreneur: Realitza el teu propi projecte de base
tecnològica
Crea el teu curtmetratge i acosta't al món dels youtubers – (Primària i ESO):
Audiovisual, guions, producció, imatge, direcció,
so i edició...
Som una empresa catalana amb una àmplia experiència en serveis educatius, esportius i de lleure a particulars, centres educatius, administracions i empreses d’arreu del Penedès, Anoia i Garraf.
© 2022 Meskelleure · Tots els drets reservats
Aprendran exercicis específics per treballar la flexibilitat, la coordinació, l’equilibri i l’expressió corporal. Els ajudarà també a enfortir els músculs; millorar la memòria i la coordinació amb el grup; corregir males postures que puguin adquirir en el futur, i ser més conscients de si mateixos i del seu propi cos
Amb aquesta activitat desenvoluparan diferents capacitats com planificar, organitzar-se, mesurar ingredients, combinar textures… i alhora treballaran en equip i els educarem per tenir uns bons hàbits alimentaris. Al final de cada trimestre s’emportaran a casa un receptari per cuinar amb els pares allò que han après.
El ioga és una activitat recomanada per a tots els nens i nenes. La recerca de l’equilibri i l’harmonia constitueix una bona base perquè en el futur gaudeixin d’una vida adulta alegre i saludable. Tant per al nen inquiet o actiu com per al tímid o vergonyós, el ioga ajuda a canalitzar la seva energia i reafirmar la seva autoestima.
Plantegem aquesta activitat des de la basant lúdica com a contingut principal, ja que facilita un entorn favorable per a l’aprenentatge i predisposa i motiva activament als nens i nenes. L’objectiu és despertar el plaer per l’expressió i la creativitat aconseguint que s’alliberin de perjudicis i/o timideses.